Life is a flower

Carry on smiling and the world will smile to you

Ett extra leende skadar inte.
Jag hade stora planer för idag, massor med planer, men kvällen kommer att spenderas i min älskade soffa. Jag ska göra något jag inte gjort på väldigt länge; hyra en film ensam, köpa en pizza ensam, baka en kladdkaka till mig själv och tända ljus, ÅT MIG SJÄLV! För det är en himla lyx att ta hand om sig själv ibland. Och det har verkligen varit full rulle det senaste, mycket jobb, en hel del fest och någorlunda med flängande emellan vänner. Så jag ska varva ner ikväll och gosa med mina katter, som varit alldeles på tok för mycket ensamma det senaste!

So my friends, Jenny is finaly enjoying a tuesdaynight on her own!!


Pussar och kramar

Avtryck



Ditt namn:
Komma ihåg dig?

Din e-mail: (syns inte!)

URL/Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0