Visst känns det fint att va vid liv, en dag till...

Min pappa kommer hem till mig på en fika nu i eftermiddag, så jag har storstädat! Fixat kattlådan, diskat, dammsugit, piskat mattor med mera.. Till det slog jag på ska & reggae på högsta volym och insåg att livet leker ju faktiskt fortfarande.

Jag saknar mina små söta vänner, Marre och Marie, dom är så långt bort. ;( Marie är i Danmark och Marre i Värmland. Så mobilen går varm för tillfället, hihi.
På lördag ska jag ha myskväll med Milla, antagligen blir det en å'n annan drink på Heaven 23 eller något annat fancy..

Mina nya jobbarkompisar är underbara. Jag gick imorse med tunga steg till jobbet och kände att jag bara ville tillbaka hem och dra täcket över huvudet, men direkt när jag klev in på jobbet ändrades det och jag fick ett stort léende på läpparna. Precis så som det ska vara, kollegorna avgör ju om jobbet är en bra arbetsplats eller inte.

Nu blir det Thåström och en kopp thé!
Tjingeling.

Avtryck
Postat av: Sofie- Ännu en Blondin

Hahaha, självklart! ;) allt bra annars då?

2010-02-25 @ 21:52:59
URL: http://soffif.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej sötis:) ja vet ja älskar också att skrämma mig sj ahhahaha. men. mhmh undra om allt e fejk fan:(

vet du ngn bra läskig film?

2010-02-25 @ 23:20:19
URL: http://psychedelique.blogg.se/



Ditt namn:
Komma ihåg dig?

Din e-mail: (syns inte!)

URL/Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0