Restaurangsnack

Idag hade jag en gäst som såg lite macho ut med blåkläder, ring i örat och bockskägg.... Han skulle äta pizza på lunchen, och dricka till det ville han ha cola zero.
Jag: Tyvärr har vi inte det, vi har bara pepsi max!
Han: Hm, okej.... Men det ska väl gå bra!
Jag: Nej men gud vad dum jag är, den är ju slut.. Vi har tyvärr ingen lightläsk för tillfället!
Han: Aha.. Men då tar jag en lättöl!
Jag: Bara så du vet är den proppfull me kalorier! Hihi.
Han: Men vafan, ge mig ett glas vatten!
Hans kompis: Du är rädd för att dricka något onyttigt till in pizza? Jävla fruntimmer! Ta en lättöl så käkar vi.

Haha. Jag skulle skoja me honom lite lätt, och han tog mig på blodigaste allvar!
En lugn, fin och skön dag på jobbet. Precis va jag behövde.
PussJen

Avtryck



Ditt namn:
Komma ihåg dig?

Din e-mail: (syns inte!)

URL/Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0