Torsdageftermiddag

Igår åkte jag hem till Marre för en lugn dag i Floda. Jag tog med mig systemkameran, som tyvärr inte används flitigt alls nu för tiden. Men den del foton blev det allt! Jag känner ofta att jag skulle vilja ta igen allt fotograferande, det var trots allt en stor hobby för några årsen, men känner mig ofta föör ringrostig och lägger ner kameran så fort jag tagit upp den.

 

Det är en sjukt härlig dag därute, men jag känner mig sjuk. Känns som att jag håller på att få feber, så jag har bestämt mig för att ta et så lugnt som möjligt, laga lite bolognese och gosa med katterna.

Ikväll kommer Marre hit, och jag tänkte nog överaska me en cocktail.. Haha. Fick en tequila rose när jag fyllde år som står helt orörd, det är änna dags att den korkas upp! Kunde inte bli mer lägligt än ikväll när vi sitter ute på balkongen med varsin filt och filosoferar i solnedgången...:)

PussJen

Avtryck



Ditt namn:
Komma ihåg dig?

Din e-mail: (syns inte!)

URL/Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0