Glad påsk!

Det är ju sååå härligt att våren är här. Så när jag var i Angered förut och handlade köpte jag mig en Magnum och avnjöt den i solen.
Jag jobbar hela helgen, men imorgonförmiddag har jag bjudit hem pappa och farfar på påsklunch/middag. Jag stogsom ett frågetecken i affären och undrade 'VAD FAN ÄTER MAN PÅ PÅSK', men så hittade jag memman och allt löste sig. *blinkblink*.

Kan inte låta bli att gå igenom sommaralbumen i datorn. Det finns så himla mycket underbara bilder jag skulle vilja ladda upp nu, men det räcker med den här. För mig säger den så mycket mer än ett par bruna ben. På bilden ligger jag därbak i motorbåten som skumpar fram igenom skärgården upp mot Marsstrand och solen steker och vattnet glittrar över mig. Jag älskar höst, vår och vinter, men det finns nog ingenting i världen som får mig att känna mig så fri som en dag på havet.

PussJen

Avtryck



Ditt namn:
Komma ihåg dig?

Din e-mail: (syns inte!)

URL/Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0